Emite conţinut

Cum sa conduci o afacere

Managementul afacerilor poate lua o mare varietate de stiluri si forme. Persoanele fizice pot folosi tehnici standard sau sa dezvolte propriul stil de management. Managementul riscului se concentreaza pe limitarea sau prevenirea problemelor care pot provoca daune nejustificate companiei.

Managementul proactiv este un stil care forteaza unele persoane sa previna problemele sau  complicatiile care pot împiedica grav capacitatea companiei de a finaliza operatiunile. Organizatiile pot proiecta un sistem de management care ajuta persoanele sa lucreze proactiv în cadrul companiei.

 Externalizarea permite unei societati sa schimbe finalizarea activitatilor de afaceri dintr-o operatiune interna la o companie externa. Companiile vor folosi subcontractarea, daca acestea nu pot finaliza o functie de afaceri, la fel de eficient sau la fel de avantajos ca o alta societate. Cele mai multe companii vor încerca sa externalizeze sarcini de afaceri non-esentiale, pastrand activitatile economice cruciale pentru proprii angajati. Înainte de a se angaja într-o intelegere definitva de subcontractare, companiile vor pregati de obicei, aceste propuneri si vor umbla pentru a gasi cel mai bun partener disponibil pentru subcontractare.

Lanturile de furnizori  sunt canale care includ cateva afaceri care transporta bunuri de la un producator la o locatie care vinde cu amanuntul. Scopul lantului de aprovizionare este sa ajute producatorii sa-si plaseze produsele in mainile consumatorilor la cel mai mic pret posibil. Afacerile din lantul de aprovizionare reprezinta partenerii intermediari. Desi au scop si obiectiv diferit, toate companiile depun un efort comun pentru a atinge acelasi tel si anume de a transporta bunurile. Negocierea cu partenerii intermediari este esentiala pentru a stabili un set de asteptari, a crea limite de preturi pentru servicii, a imbunatati sau a regla serviciile oferite de acestia.

Rezolvarea unui conflict in cadrul unei organizatii este o parte inevitabila cand sunteti membru al unei echipe. Punctele diferite de vedere se pot ciocni din cand in cand, asa ca o modalitate constructiva si consecventa de a ajunge la un compromis este esentiala pentru o echipa de succes. Liderii echipelor ar trebui sa inlesneasca rezolvarea conflictului din cadrul organizatiei in timp ce permit membrilor echipei sa identifice si sa implementeze o solutie de comun acord.

Raportul studiului de fezabilitate este un document de baza care trebuie sa fie

Odata ce a fost realizat un studiu de fezabilitate, trebuie intocmit si raportul acestui studiu (RSF). In general, in domeniul afacerilor, industriei, agentiilor guvernamentale si celor nonprofit se realizeaza studii de fezabilitate pentru a determina daca un proiect sau angajament anume este realist sau practic. Asadar, este evidenta importanta raportului studiului de fezabilitate; persoanele aflate in situatia de a lua o decizie finala, trebuie sa fie inarmate cu cele mai bune informatii disponibile. Deoarece dumneavoastra sunteti responsabil pentru raport, veti dori sa evitati sa faceti o recomandare care se poate dovedi a fi gresita in momentul in care proiectul este in curs de derulare.

Evaluarea modului de a conduce si a punctelor tari se poate face cu ajutorul tes

Conducerea cere aptitudini diferite, dar compatibile. Pentru a simplifica tare mult, conducerea stabileste o imagine a unei organizatii- misiunea acesteia si viziunea ei. Liderii stabilesc si o cultura a organizatiei. Conducerea tine de detaliile care au dus la bun-sfarsit un serviciu, masurand performantele si motivandu-si angajatii sa faca tot posibilul pentru a-si atinge obiectivele. Atingerea acestora, sub supravegherea conducerii, infaptuiesc viziunea unui leader. Alan Murray, gazetar la "Wall Street Journal", sugereaza ca o diferenta majora poate fi reflectata in focalizarea leader-ului pe tinte pe termen lung si pe oameni, in timp ce un manager trebuie sa isi pastreze viziunea pe termen scurt.

Examinati factorii interni si externi pentru a intelege mediul unei afaceri.

Directorii folosesc foarte des analiza SWOT ca un instrument de evaluare a mediului intern si extern al unei afaceri. Factorii interni tin de punctele tari(s) si de punctele slabe(w) ale firmei. Factorii externi includ oportunitatile(o) si amenintarile(T). Datele analizei sunt impartite intre aceste patru componente astfel incat directorii sa le poata folosi in luarea unei decizii ce tin de afacere, in cadrul industriei pe care o reprezinta.

Programarea unui proiect este o functie a conducerii in care proprietarii afacerii si directorii subliniaza un proces pentru rezolvarea unei sarcini sau a unei activitati. Companiile separa frecvent afacerile in proiecte pentru ca sarcinile sa fie mai usor de indeplinit. Inainte de a stabili proiectele, proprietarii si directorii evalueaza importanta fiecarei activitati si se hotarasc cum sa stabilesca sarcinile necesare ducerii la bun sfarsit a proiectului. Proiectele pot ajunge sub comanda unui director de programe care evalueaza si completeaza mai multe proiecte.

Utilizarea competitivitatii este capacitatea unei natiuni de a-si folosi resursele in interiorul granitelor pentru a crea o economie prospera. Aceasta teorie prezinta o sansa pentru natiune spre a spori competitia la nivelul firmei, locul in care indivizii si afacerile produc bunuri si servicii. Toate tarile au sansa de a fi competitivi in cadrul economiei globale. Guvernele vor stabili legile si ordonanatele ce tin de desfasurarea unei afaceri, iar modul in care companiile vor raspunde la aceste probleme va fi dat de slabiciunile sau forta companiei pe piata interna.

Imbunatatirea productivitatii la locul de munca nu inseamna numai stabilirea unui sistem eficient de managemet, dar si grija fata de nevoile angajatilor. Angajatii stresati, frustrati sau obositi vor fi mai putin productivi decat cei odihniti si degajati. Cand doriti sa imbunatatiti productivitatea la locul de munca, ascultati si nevoile angajatilor, pe langa imbunatatirea tehnologiei si a sistemelor care ar putea sa ii ajute pe acestia sa lucreze mai eficient.