Emite conţinut

Marketing & PR

Computerele, desi cateodata complexe, sunt mijloace pentru a infiinta o afacere

Pagina de captura este o descriere folosita pentru o pagina de internet care este destinata sa obtina (captureze) informatii de la vizitatori, de regula oferind ceva gratis (carte, casete video sau audio) care poate fi considerat valoros de catre vizitator. Informatia inregistrata include in general un nume si o adresa de e-mail, dar se pot cere si alte informatii ca: adresa de domiciliu, numarul de telefon si/sau adresa website-ului.Informatiile pe care le furnizeaza vizitatorii sunt folosite pentru a le trimite in schimb informatii legate de scopul website-ului, fie ca sunt comerciale (lista de clienti) sau necomerciale (actualizarea blogului). Esenta paginii de captura este de a oferi informatii valoroase si de calitate si de a castiga increderea vizitatorilor.

Va puteti retrage sau va puteti sterge numele dintr-un mail comercial si din lis

Agentii comerciali va pot contacta prin telefon, mail sau e-mail, pentru a vinde serviciile sau produsele companiei. Daca nu doriti sa primiti asemenea mail-uri sau telefoane de la agentii teleshopping-urilor, va puteti retrage din listele de promovare cu ajutorul mail-ului sau va puteti sterge numele sau numarul de telefon din listele unei companii. Conform regulilor federale, va puteti plasa numele in registrele nationale(uneori, contra unei taxe). Companiile sunt sfatuite sa nu va mai contacteze deoarece ar putea fi acuzate de violarea intimitatii.

Gasirea clientilor pentru tranzactiile comerciale intre organizatii poate fi ind

Gasirea clintilor pentru tranzactiile comerciale intre organizatii(B2B) pot fi un pic coplesitoare, daca nu aveti un punct de plecare. Cheia succesului tine de capacitatea dumneavoastra de a va promova compania si serviciile oferite, in fata potentialilor clienti. Incercati mai multe strategii, dintre cele ce va vor fi prezentate, pentru a avea cele mai bune rezultate.

Cum sa va imprimati numele si studiile pe cartea de vizita.

Chiar daca sunteti angajatul unei firme, sau un somer in cautarea unei slujbe, cartile de vizita va ajuta sa faceti reclama capacitatilor si abilitatilor dumneavoastra. Conform unui articol aparut in "The Wall Street Journal", in 2008, daca va includeti studiile alaturi de nume si profesie, pe o carte de vizita, va puteti evidentia pe piata fortei de munca. In loc sa comandati carti de vizita scumpe, la o tipografie, folositi programe simple precum: Word sau Publisher, pentru a va realiza si imprima propriile carti de vizita ce contin studiile si numele dumneavoastra.

Bunurile imobiliare includ o serie de proprietati de la zgarie nori pana la dupl

De la zgarie nori la duplexuri, investitorii in bunuri imobiliare achizitioneaza proprietati pentru a-si satisface propriile scopuri dar si pe cele ale investitiilor companiei. Totusi, "fie ca va extindeti afacerea pentru a include un departament de publicitate sau apareti pe piata ca agent de vanzari incepator, nu exista scurtaturi in vanzarea bunurilor imobiliare", avertizeaza Chris Leporini de la revista Realtor. Gasirea cumparatorilor este o componenta cheie in aplicarea unei strategii eficiente de plecare pentru investitia dumneavoastra. Organizati vanzarea proprietatii dumneavoastre imobiliare localizand investitori inaintea plasarii proprietatii pe piata.

Daca va cereti scuze permanent la serviciu, veti scadea nivelul de incredere al

Unii oameni se scuza in mod constant, chiar si atunci cand nu este cazul. La locul de mucna ar putea spune : " imi pare rau" atunci cand isi expun un punct de vedere sau vor ruga pe cineva sa indeplineasca o sarcina. Prea multe scuze nu numai ca nu va mai fac puternic si sincer atunci cand este cazul sa va scuzati, dar ii vor face pe colegi sa se indoiasca de credibilitatea dumneavoastra. Desi scuzele in exces pot fi un obicei greu de eliminat, nu e imposibil. Invatati sa va pastrati scuzele pentru acele vremuri cand, intr-adevar ati facut ceva rau sau regretati cu adevarat o actiune.

Persoanele responsabile cu vanzarile la telefon isi clasifica mesajele pe baza c

Companiile isi impart corespondentii pe baza unor factori precum : varsta grupului, genul, venitul familial, locatia sau interese. Folosesc aceste clasificari pentru a crea reclame tinta, speciale pentru interesele fiecarui grup. De exemplu, o companie ar putea trimite o brosura familiilor cu venit ridicat pentru a promova produse de lux , dar ar putea trimite o brosura cu scopul de a promova produse cu reduceri, in cazul familiilor cu venituri mici. Puteti folosi o simpla aplicatie pentru analizarea informatiilor cuprinse in tabele precum Microsoft Excel sau OpenOfiice Calc, pentru a imparti corespondentii pe categorii.

Invatati-va angajatii sa pastreze informatiile particulare ale clientilor dumnea

Confidentialitatea clientilor inseamna pastrarea informatiilor despre persoanele care va folosesc produsele sau serviciile speciale. Cand un client face parte dintre cei obisnuiti, va trebui sa ofere informatii precum : nume, adresa, conturi. Anumite produse sau servicii pot fi speciale astfel incat clientii pot fi rusinati pentru ca le folosesc. Pastrand dosarele clientilor confidentiale veti imbunatati increderea clientilor in afacerea dumneavoastra. Anumite tipuri de informatii vor trebui mereu protejate, in special numerele de asigurare sociala si cele ale conturilor.

Cresterea listei de e-mailuri a abonatilor

Listele cu e-mailuri sunt foarte eficiente pentru marketingul online si va pot dezvolta radical afacerea. O lista de vanzari duce la persoanele carora le comercializati deja si este foarte pretioasa pentru afaceri si pentru agentii de vanzari. Totusi, construirea acestor liste e o provocare. Dar, daca folositi layout-ul si instrumentele potrivite de pe site, veti creste semnificativ sansele de a obtine noi liste de e-mailuri.

Consumatorii din SUA au la dispozitie inca 552.600 de companii noi de la care puteti cumpara incepand cu anul 2009, dupa cum afirma Administratia Afacerilor Mici. Chiar daca aveti o afacere mica sau mare, oferirea de informatii despre organizatia dumneavoastra este importanta pentru a nu face parte din cele 660900 de companii care s-au inchis in 2009. O cale de a va face afacerea publica si a oferi informatii de contact este data de realizarea unei brosuri. Brosurile sunt hartii cu doua fete, impaturite pentru a incapea intr-un plic sau intr-un material plastic care sa le tina sau pentru a fi usor de distribuit.