Emite conţinut

Resurse umane

 Atragerea unor solicitanti calificati este o provocare pe care, practic, fiecare angajator o va întampina, la un moment dat. Elaborarea unei strategii eficiente si a unui program de recrutare  sunt esentiale pentru dezvoltarea unui proces de recrutare si selectie, lucru care transforma firma dumneavoastra intr-un angajator cautat. Deoarece sunteti un angajator cautat înseamna ca aveti o reputatie solida de afaceri datorata unei forte responsabile de munca  si unui trafic scazut de angajari, compania apreciind talentul si experienta angajatilor. Un mod eficient de a recruta talente consta in convingerea solicitantilor cu privire la beneficiile concrete si la avantajele imperceptibile de a lucra pentru compania dumneavoastra.

Puteţi crea un site simplu pentru a  face publicitate online. Companiile mari conţin adesea o secţiune intitulata "carieră" pe  site-ul lor, pentru a promova toate locuri de muncă noi, dar o companie mica poate crea un mini-site pentru a face publicitate unui singur loc de munca. Site-ul publicitar cu locuri de muncă ar trebui să includă informaţii despre companie, descrierea posturilor şi informaţii de contact.

Daca decideti ca un loc de munca nu vi se potriveste, aveti inca posibilitatea s

Desi pare o situatie dezirabila, poate fi un chin sa va aflati in pozitia de a refuza o oferta de munca, situatie de care trebuie sa va ocupati cu delicatete. Fie ca ati acceptat alt loc de munca, sau pur si simplu ati realizat ca acesta nu vi se potriveste, este intelept ca angajatorul pentru care ati lucrat  sa ramana cu cea mai buna impresie posibila despre dumneavoastra. Inainte de a contacta angajatorul pentru a-i comunica decizia dumneavoastra, pregatiti ceea ce aveti de gand sa-i spuneti astfel incat sa refuzati oferta in modul cel mai elegant posibil.

Un obiectiv pentru realizarea unei cariere va poate ajuta in a va concentra pe c

Scrierea unui obiectiv pentru carieră vă poate ajuta să identificaţi exact ceea ce cautati la un loc de muncă. Lasati-va timp pentru a va gândi exact la ceea ce vrei de la o carieră. Poziţia pe care o doriţi şi de tipul de CV pe care il realizati vor juca un rol cheie în construirea un obiectiv clar si exact.

Multe surse definesc genul ca o construcţie sociologica a sexului, ceea ce înseamnă modul în care societatea atribuie anumite roluri bărbaţilor şi femeilor. În raportul intitulat "Promovarea egalităţii de gen",Fondul Naţiunilor Unite pentru Populaţie prevede: "... este important să se recunoască faptul că inegalitatea între sexe, în cazul în care există, este legata, în general,de femeile care sunt excluse sau dezavantajate în ceea ce priveşte luarea deciziilor şi accesul la resursele economice şi sociale". Abordarea diferentelor de gen, la locul de muncă, este un obiectiv important pentru companii,spre a putea construi liante puternice cu femeile din jur astfel, intreaga echipa va contribui la succesul organizaţional.

Un contract de munca veritabil reprezinta mai mult decat o strangere de mana.

Desi multe relatii angajator-angajat sunt cimentate cu nimic mai mult decat o discutie si o strangere de mana, aceasta abordare neoficiala creaza de multe ori probleme mai tarziu. Cu scopul de a diminua riscurile legale atunci cand angajati un salariat, proiectati un acord de angajare si dispuneti ca fiecare angajat sa-l semneze. Acest lucru este deosebit de important in cazul in care angajatii dumneavoastra au acces la informatii comerciale importante care ar putea fi transmise concurentei dupa ce  angajatul dumneavoastra se transfera pe alt post.

 Politicile şi procedurile adecvate va vor ajuta in conducerea eficienta a compa

Politicile şi procedurile companiei dumneavoastra sunt reguli pe care le stabiliti pentru funcţionarea de zi cu zi, a companiei. Politicile şi procedurile sunt bazate pe ceea ce este cel mai bun pentru companie şi angajaţii ei, precum şi pe liniile juridice stabilite de către autorităţile locale şi de stat. Politicile şi procedurile sunt dinamice în încercarea lor de a ţine pasul cu schimbarea legilor şi cu un mediu de lucru mereu flexibil. Un  program puternic care sa includa politicile şi procedurile companiei este esenţial in stabilirea normelor companiei.

Aproximativ 70 la sută dintre angajatori folosesc teste de aptitudini pentru a-i departaja pe solicitanţii locurilor de muncă. Testele de aptitudini pot fi folosite de angajatori pentru a exclude solicitanţii care nu îndeplinesc un anumit punctaj, sau pot fi folosite ca un instrument în etapa de intervievare, din cadrul procesului de aplicare. Pregătirea şi citire atenta sunt importante pentru reuşita la o probă de aptitudini. Examenele practice vă pot ajuta să descoperiti ce se aşteapta de la dumneavoastra, dar nu veţi şti ceea ce veti primi la examen.

Deşi angajaţii pot veni şi pleca, dosarul unui angajat este adesea tinut pentru un anumit număr de ani, chiar după ce ei au plecat. Deoarece fişierele angajatilor pot conţine informaţii confidentiale despre evaluările muncii, precum şi informaţii ce tin de salariul obtinut, este esenţial sa păstrati fişierele organizate în cazul în care veti fi întrebat despre activitatea angajatului in cadrul firmei. Sistemul pe care l-ati creat pentru a organiza fişiere angajatilor ar trebui să fie destul de simplu de utilizat, astfel încât managerii sa poata accesa informaţiile de care au nevoie, rapid şi eficient.

Pregătirea adecvata pentru procesul de recrutare si selectie, cu un potential angajator, cere mult mai mult decât practica pentru un interviu. Multi angajatori recurg la aplicarea unui set de teste, în funcţie de poziţia, expertiza tehnică şi nivelul de competenţă necesar. Candidaţii care se pregatesc pentru examenele de recrutare şi selecţie sunt printre cei bine pregatiti profesional, devenind candidaţi puternici in dezvoltarea unei cariere plină de satisfacţii.